QDNA wordt door gebruikers ervaren als de nieuwe norm in het meten van ervaringen. ‘Eindelijk een platform dat eenvoudig is in gebruik en mij direct tijd en geld bespaart.’
Het meten van klantervaringen is zinvol. De dataverzameling wordt door behandelaren vaak als tijdrovend en belastend gezien waarbij zij geen zinvolle terugkoppeling krijgen.
QDNA PREM is het nieuwe meten van klantervaringen. Direct via een app, gekoppeld aan het cliëntdossier, kunnen cliënten de PREM meteen na de behandeling in de praktijk invullen op een tablet. Cliënten kunnen er ook voor kiezen om de vragenlijst op een later tijdstip thuis in te vullen, dan ontvangen zij een link per e-mail naar de vragenlijst. De resultaten van het onderzoek zijn direct online zichtbaar voor de praktijk. Met QDNA kunnen klantervaringen eenvoudig, snel en veilig gemeten worden.
Met QDNA houdt de praktijk het meten van klantervaringen in eigen beheer. Bij intake van een nieuw patiënt wordt door de behandelaar gevraagd of deze wil deelnemen aan klantervaringsonderzoek. Dit wordt vastgelegd in het EPD. Na de laatste behandeling vraagt de behandelaar de patiënt om de vragenlijst op een tablet in te vullen. Wil de patiënt dit later doen of gaat de laatste afspraak niet door, dan ontvangt de cliënt alsnog een e-mail met een link naar de vragenlijst. Dit gebeurt automatisch.