U kunt zich bij ons op twee manieren aanmelden. Dat kan via een verwijzing van de huisarts/specialist of op eigen initiatief via directe toegankelijkheid fysiotherapie.
De patiënt is zelf verantwoordelijk voor de vergoeding van de fysiotherapeutische behandelingen. Overschrijding van het aantal te vergoeden behandelingen komt voor eigen rekening.
Bij verhindering van een afspraak dient u zich minimaal 24 uur van tevoren af te melden. Als afspraken niet op tijd worden afgezegd, zijn wij helaas genoodzaakt de gereserveerde tijd bij u in rekening te brengen. Buiten de openingstijden en in het weekend kunt u een bericht sturen naar onze Whatsapp telefoon: 06-83666132. U kunt ook een mail sturen naar info@fysio-gravenesch.nl
Betalingsvoorwaarden
Huisreglement
Lees daarnaast ook de behandelovereenkomst
Klachtenreglement
Heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of bent u ontevreden over de manier waarop uw fysiotherapeut met u omgaat? Dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.
Eerst in gesprek met uw fysiotherapeut
Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of contact op te nemen met de praktijk waar uw fysiotherapeut werkt. Vindt u het moeilijk om uw probleem in een gesprek aan de orde te stellen, dan kunt u iemand meenemen, bijvoorbeeld een familielid of iemand die u vertrouwt. Voor advies of bijstand over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij een patiëntenorganisatie als Zorgbelang (www.zorgbelang-nederland.nl) Tel. 0900 243 70 70 (€ 0,10 per minuut).
Wanneer dit niet tot de gewenste oplossing komt, kunt u een klachtenformulier opsturen naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klacht wordt dan binnen twee weken in behandeling genomen. Een klacht kan ingediend worden door te klikken op: klacht indienen.